Tuesday 17 November 2015

BEAUTY REVIEW : AIKEN TEA TREE OIL SPOT AWAY PIMPLE CREAM


Untuk yang ada masalah jerawat, i mean kalau tiba-tiba jerawat nak menggatal tumbuh dekat muka ke, korang boleh pakai this product ye. Cream ni oil free, so untuk yang ada masalah oily & sensitive skin tu jangan risau dik non.

Cara pakai :
-Sebaiknya korang siap-siap bersihkan muka dulu guna cleanser, and then baru lah apply. Tak best lah kalau apply cream ni dengan muka berminyak dan tak bersih apa semua kan. Kebersihan tu memainkan peranan penting ye. So, cuci muka dulu, then apply la kat mana yang tumbuh jerawat / bekas jerawat. Biasanya bekas jerawat tu warna gelap-gelap kan, letak ni, pelan-pelan dia akan hilang. 

Untuk jerawat yang baru nak tumbuh, korang pakai cream ni kat tempatnya, esoknya tak akan jadi tumbuh. Biasanya, macam tu lah. Tapi kalau tumbuh juga, just keep on apply cream ni sampai kecut ye. Kalau yang dah besar atau membengkak, kalau korang apply, korang akan rasa gatal-gatal tau kat pimple tu, alaaa cream tu nak berlawan dengan bakteria kan, so itu normal jangan risau ye. Bekas jerawat pun boleh hilang, cuma ikut keadaan kulit lah, ada yang cepat hilang, ada yang ambil masa. Tak semua kulit sama kan. Sabar. Selamat Mencuba. 

Harga :
-Korang boleh dapatkan dengan harga RM9.90 sahaja (20g).


Cik Samsiah bagi 3.5/5 bintang!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...