Monday 18 May 2015

BOOK REVIEW : CATATAN MATLUTHFI [putehpress]

CATATAN MATLUTHFI
Catatan Matluthfi ni sebenarnya aku dah baca masa sebelum final exam haritu lagi. Cuma, masa tu aku belum buat pun blog ni dan memang tak ada masa nak berblog bagai. So, kalau engkorang semua kenal matluthfi, mesti tahu macamana dia ketengahkan satu isu tu dengan slumber, guna vlog je beb. Aku tak tipu kalau tengok video dia, kau akan rasa macam-macam. Lawak ada, sedih pun ada, dan motivasi kau pun mungkin akan naik juga. yelah, sebab video dia graduate buat aku semangat nak habiskan study lulz. So cerita pasal buku ni, dalam ni banyak catatan dia yang buat kau selak sehelai demi sehelai muka surat nak tahu apa benda lah dia dok tulis kat catatan dia ni. Paling penting, setiap catatan yang dia tulis tu ada 'isi' yang buat kau berfikir sejenak-seketika-berjam-berhari-berbulan ( terpulang pada kau lah ).

Untuk engkorang yang tak tahu lagi siapa dia ni? atau macam pernah dengaq nama tapi lupa lah pulak. atau nak cuba tengok video dia ke atau blog dia. Mehh lah aku bagi link. Nama pun informasi dihujung jari kan. Ini BLOG dan ini akaun YOUTUBE. Mungkin dengan kau layan video dia, kau akan faham apa yang dia cuba sampaikan. Jangan risau lah, video atau blog dia tak menyesatkan atau ada unsur-unsur hasutan pun. Dan aku jamin tak membosankan. Eh, zaman-zaman video membosankan-serius sepanjang masa ni dah nak habis lah so jangan ah risau.

Cik Tipah bagi 4.5/5 bintang!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...